Kontroll av brukertilganger - Landbruk
Alle landbrukskontorene har fått tilsendt e-post med informasjon om gjennomgang av tilganger til Landbruksdirektoratet sine fagsystemer. Frist for å gjennomgå listen og gi tilbakemelding er 1. november 2025.
Publisert 16.10.2025
Hva kommunen skal kontrollere
Vedlagt i e-posten som er sendt ut er en oversikt over brukere og deres tilganger. Vi ber kommunen kontrollere følgende:
- Om saksbehandlerne har riktige tilganger
- Om e-postadressene er korrekte
- Om det er behov for å fjerne tilganger som ikke lenger er tjenstlig nødvendige
Bruk kommentarfeltet i den vedlagte Excel-filen for å gi tilbakemelding. Vær særlig oppmerksom på om noen tilganger bør fjernes.
Frist for tilbakemelding
Vi ber om at listen kontrolleres og at tilbakemelding sendes til Statsforvalteren innen 1. november 2025.
Ny digital løsning på vei
Vi jobber med å utvikle en ny digital løsning for håndtering av brukertilganger. Mer informasjon om dette vil bli publisert på vår nettside for kommunal landbruksforvaltning.
Kontaktpersoner
-
Sanela Jacobsen
Tlf: 33 37 11 04 -
Unni-Lill Dørum
Tlf: 33 37 12 03