Statens Hus ble evakuert etter innringt bombetrussel
Like etter klokka to i dag ble det ringt inn en bombetrussel til Fylkesmannen i Nordland, som er lokalisert i Moloveien i Bodø. Etter en time kunne de ansatte gå tilbake på jobb uten at det ble gjort funn.
07.01.2014