Anbefalt litteratur - modul 1

Til modul 1 under Demokrati og medborgarskap er følgande akademiske tekstar anbefalt. Dei er opent tilgjengeleg.

Dette innhaldet er meir enn eitt år gammalt. Informasjonen kan derfor vere utdatert.

Publisert 10.02.2021

Kjetil Børhaug (2017).
Ei endra medborgaroppseding? Acta Didactica Norge.
Tilgjengeleg frå: https://journals.uio.no/adno/article/view/4709

Janicke Heldal Stray & Emil Sætra (2018).
Skole for demokrati? En diskusjon av betingelser for skolens demokratidannende funksjon. Utbildning & Demokrati.
Tilgjengelig fra: https://www.oru.se/globalassets/oru-sv/forskning/forskningsmiljoer/hs/humus/utbildning-och-demokrati/2018/nr-1/heldal-och-satra---skole-for-demokrati.pdf

Populærfaglege artiklar:

Kjetil Børhaug (2019).
Demokrati i den nye læreplanen. Utdanningsnytt.
Tilgjengeleg frå: https://www.utdanningsnytt.no/demorati-fagartikkel-pedagogikk/demokrati-i-den-nye-laereplanen/171524

Halvard Dyb (2017).
Norge best på elevdemokrati. Utdanningsforskning.
Tilgjengeleg frå: https://utdanningsforskning.no/artikler/norge-best-pa-elevdemokrati/

Lena S. Sandvik (2018).
Svekket opplæring i medborgerskap. Utdanningsforskning.
Tilgjengeleg frå: https://utdanningsforskning.no/artikler/svekket-opplaring-i-medborgerskap/  

Styringsdokument som er aktuelle å lese:

Fremtidens skole — Fornyelse av fag og kompetanser (NOU 2015, s. 29-30)
tilgjengeleg frå: https://www.regjeringen.no/contentassets/da148fec8c4a4ab88daa8b677a700292/no/pdfs/nou201520150008000dddpdfs.pdf

Overordnet del – verdier og prinsipper for grunnopplæringen (Kunnskapsdepartementet, 2017, s. 7-8, 12-13),
tilgjengeleg frå: https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/verdier-og-prinsipper-for-grunnopplaringen/id2570003/