Endringer i telefontider i helse- og sosialavdelingen fra 17.11.2025

Sosialseksjonen i helse- og sosialavdelingen innfører telefontid for alle med åpningstider tre dager i uken. 

Slik ønsker vi å forkorte saksbehandlingstiden vår.  

Publisert 14.11.2025, Sist endret 14.11.2025

Alle telefonhenvendelser skjer via sentralbordet på telefon 37017500. 

Telefontiden for henvendelser om sosiale tjenester i NAV er tirsdag, onsdag og fredag.

Dersom du ikke kan ringe oss i telefontiden, vil sentralbordet be saksbehandler ringe deg tilbake.  

Vi viderefører også telefontid for:

  • Henvendelser om helse- og omsorgstjenester hverdager fra 12.00 - 14.00 
  • Førerkort-telefon mandag og torsdag fra 09.30 - 11.30. 

 

Skriftlige henvendelser 
Vi oppfordrer deg til å sende skriftlige henvendelser til oss via «Sikker melding til Statsforvalteren» som du finner på nettsiden vår. Denne tjenesten er kryptert og personopplysninger leveres trygt til vårt saksbehandlingssystem.

Hvis henvendelsen gjelder en allerede pågående sak hos oss, ber vi deg om å påføre  referansenummeret vårt som du finner øverst til høyre i brevene våre.