Alver kommune vedtok i oktober 2024 å legge ned Myking skule, Kløvheim skule og Austebygd barnehage og skule. Tre kommunestyrerepresentantar kravde lovlegkontroll av vedtaket. Vi har konkludert med at vedtaket i kommunestyret var lovleg.
16.06.2025
Skulefritidsordninga (SFO) spelar ei viktig rolle i kvardagen til mange barn og familiar. Med innføringa av den nasjonale rammeplanen for SFO i 2021, fekk kommunane eit tydelegare ansvar for å sikre eit likeverdig og kvalitativt godt tilbod.
Kommunar kan no søkje om tilskot til bøker i skulebibliotek. Tilskotet skal vere eit bidrag slik at kommunane kan kjøpe inn fleire bøker og auke tilgangen til variert litteratur i skulebiblioteka.
27.05.2025
Nokre barn og unge opplever å bli tekne med til utlandet mot sin vilje, eller å bli haldne tilbake i utlandet etter ein ferie. Vi har alle eit ansvar for å forebygge og fange opp barn og unge som blir utsett for uakseptable og straffbare handlingar.
21.05.2025
Realkompetanse omfattar den samla kompetansen ein vaksen har. Dette inkluderer den formelle, uformelle og ikkje-formelle kompetansen uavhengig av kor og korleis kompetansen er tileigna. Det avgjerande er om realkompetansen er likeverdig med kompetansen ein får gjennom grunnskuleopplæringa.
13.05.2025
Elevar og vaksne deltakarar som har gjennomført vidaregåande opplæring, men ikkje bestått standpunktkarakter, eksamenskarakter eller fag- eller sveineprøve, har rett til meir opplæring.
12.05.2025
All undervisning i grunnskulen og vidaregåande skule skal vere gratis. Dette gjeld både i skuletida og for aktivitetar i regi av skulen.
Vi inviterer til digital samling om korleis vi skapar gode livsvilkår og fremjar livsmeistring i kvardagen for barn og unge.
10.04.2025, Oppdatert 30.05.2025
Nasjonalt kunnskapssenter om vold og traumatisk stress (NKVTS) lanserer eit e-læringskurs om plikta til å hindre ei straffbar handling for tilsette i helse- og oppvekstsektoren. Du kan følgje lanseringa digitalt 24. april.
09.04.2025
Plikta til å vurdere barnets beste er slått fast i Grunnlova, men korleis gjer vi det?