Har du tekniske problemer med skjema?

Dersom du har tekniske problemer når du skal fylle ut et digitalt skjema fra Statsforvalteren, kan du sende en henvendelse til brukerservice. 

Publisert 08.04.2019, Sist endret 13.12.2021

Under feltet "hva gjelder din henvendelse" velger du hvilken digital tjeneste/skjema du trenger hjelp til. Dette skjema skal bare brukes til å sende informasjon om hvilke tekniske problemer du opplever.

Skjema skal ikke benyttes til å sende informasjon i sak, eller sensitiv informasjon. 

Vi vil hjelpe deg så snart vi kan.

 

Kontakt brukerservice

Når du har sendt inn skjema vil du få kvittering på e-posten du har oppgitt.

Separasjon og skilsmisse

Dersom du har tekniske problemer med søknad om separasjon eller skilsmisse, trykk på denne lenken.

Spørsmål om din sak?

Lurer du på hvordan det går i din sak, du vil ettersende informasjon eller vil trekke søknad?

Da må du sende henvendelse til Statsforvalteren der du bor. Kontaktinformasjon til Statsforvalterne.

Du kan også sende inn henvendelsen din på Melding til Statsforvalteren. Dette er en sikker løsning, det vil si at du også kan bruke skjemaet til å sende inn sensitive opplysninger.

Du kan bruke skjemaet når du skal sende en første melding til oss, eller når du skal ettersende dokument eller annen informasjon til en sak vi har til behandling. Ha gjerne saksnummeret klart (det finner du i brevet fra oss) om du alt har en sak hos Statsforvalteren.

Fordi kontaktskjemaet er en sikker løsning, må du logge inn via ID-porten.