Har du tekniske problemer med skjema?
Dersom du har tekniske problemer når du skal fylle ut et digitalt skjema fra Statsforvalteren, kan du sende en henvendelse til brukerservice.
Under feltet "hva gjelder din henvendelse" velger du hvilken digital tjeneste/skjema du trenger hjelp til. Dette skjema skal bare brukes til å sende informasjon om hvilke tekniske problemer du opplever.
Skjema skal ikke benyttes til å sende informasjon i sak, eller sensitiv informasjon.
Vi vil hjelpe deg så snart vi kan.
Separasjon og skilsmisse
Dersom du har tekniske problemer med søknad om separasjon eller skilsmisse vil du finne løsningsforslag på denne siden: https://skjema.fylkesmannen.no/Separasjon-og-skilsmisse/Brukerstotte/
Spørsmål om din sak?
Lurer du på hvordan det går i din sak, du vil ettersende informasjon eller vil trekke søknad?
Da må du sende henvendelse til Statsforvalteren der du bor. Kontaktinformasjon til Statsforvalterne.
Du kan også sende inn henvendelsen din på Melding til Statsforvalteren. Dette er en sikker løsning, det vil si at du også kan bruke skjemaet til å sende inn sensitive opplysninger.
Du kan bruke skjemaet når du skal sende en første melding til oss, eller når du skal ettersende dokument eller annen informasjon til en sak vi har til behandling. Ha gjerne saksnummeret klart (det finner du i brevet fra oss) om du alt har en sak hos Statsforvalteren.
Fordi kontaktskjemaet er en sikker løsning, må du logge inn via ID-porten. Du kan velge mellom fem alternativer for elektronisk ID når du skal logge inn: MinID, BankID, Buypass, Commfides eller BankID på mobil.