Webinar - Generelt om saksbehandling for PT og RMP

Dato:
17. november 2020 09.00 - 12.00
Sted:
Digitalt i Teams
Arrangør:
Fylkesmannen i Innlandet, enhet Jord og mat
Målgruppe:
Saksbehandlere i kommunene for PT og RMP

Fylkesmannen inviterer til webinar med fokus på forhold som gjelder både PT og RMP.

Vi legger opp til at det kan velges mellom møtedatoene 17. og 18. november

 

 

Publisert 03.11.2020

Ved å legge opp til to møtedatoer kan flest mulig delta, og det vil være enklere å delta i diskusjonen når møtegruppa ikke er for stor.

Tema

  • Generelle krav til saksbehandling i hht forvaltningsloven v/ Jens Hermansen
  • Rutiner, saksbehandling (teknisk)  v/ Thomas Smeby
  • Aktuelle erfaringer fra forvaltningskontrollene  v/ Tordis Fremgården og Thomas Smeby
  • Krav til gjødslingsplan og plantevernjournal v/ Lars Martin Hagen
  • Avkortinger, kan eller skal? v/ Jon Ludvik Dalseg

Det vil legges inn 2 pauser i løpet av programmet.

Alle i målgruppen skal ha fått tilsendt invitasjon med lenke på e-post.

Dersom du ikke har fått slik invitasjon, ta kontakt med

Thomas Smeby, fmoptes@fylkesmannen.no

Dato:
17. november 2020 09.00 - 12.00
Sted:
Digitalt i Teams
Arrangør:
Fylkesmannen i Innlandet, enhet Jord og mat
Målgruppe:
Saksbehandlere i kommunene for PT og RMP

Kontaktpersoner